loading...
The Castlerock
alireza بازدید : 188 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)
عصر طلای دزدان دریایی را می توان در تاریخ سینمای هالیوود جستجو کرد.طوطی های سخن گو و افرادی با دستانی به شکل یک قلاب همگی جزو موارد معروف دزدان دریایی هستند ، اما همه ی این موارد را دیگر فراموش کنید ، زیرا یوبی سافت با Assassin’s Creed 4: Black Flag آمده تا تعریف جدیدی از دزدان دریایی را در قالب یک بازی به ارمغان بیاورد. اما Black Flag فقط یک دنباله ی ساده از Assassin’s Creed نیست ، این عنوان جسورانه یوبی سافت می خواهد تا با روایتی متفاوت از دزدان دریایی و ماموریت های غیر خطی آزادی را برایتان به ارمغان آورد.



نقد و معرفي بازي Assassin’s Creed 4 Black Flag
mehrdad karami بازدید : 170 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

نسخه ی ۲  بازی بسیار پرطرفدار اکشن Rainbow Six و عرضه ی دیگری از سری بازی های تام کلنسی رمان نویس مطرح امریکایی داستان های بازی کمپانی یوبی سافت پس از یک سال انتظار علاقمندانش با ویژگی های برتر و زیباتر نسبت به نسخه ی پیشین عرضه شد. این بار گارفیک بسیار بالا و طراحی زیبای محیط، داستان جالب بازی و همچنین تاکتیک منحصر به فرد مبارزاتی و شلیک کردن در جریان بازی از ویژگی های برتر آن است.این بار تروریست ها به لاس وگاس می روند، شهری که بیش از ۳۶ میلیونت جمعیت دارد و مجمع بسیاری از توریست ها و مشاهری و خوانندگان و بازیگران و افراد مطرح دنیاست که این امر وجود آنها در این شهر را بسیار خطرناک تر و مخوف تر می سازد. Rainbow Six Vegas 2 توانست به خاطر گرافیک بالا و فیلم نامه قدرتمندش نمره عالی و فوق عالی را از بسیاری از وب سایتهای برتر نقد بازی دنیا از آن خود کند ! این بار حتی بالاتر از دیگر داستان مطرح کمپانی UbiSoft یعنی سری Double Agent سری بازی های فرار از سلول ! در این نسخه از بازی گروهی جدیدی از Rainbow را به رهبری شخصیتی جدید تحت نام لوگان کلر، متخصص امور سلاح های قدرتمند مایکل والتر و متخصص امور الکترونیک و کنترل از راه دور محیط با نام یونگ پارک تشکیل شده است. این بازی در ادامه نسخه بسیار پرفروش و زیبای Vegas عرضه شد و باز هم توانست با استقبال بسیار منتقدان بازی در جهان روبرو شود

mehrdad karami بازدید : 110 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

http://www.yasdl.com/wp-content/uploads/2013/02/Limbo.jpg

بازی فوق العاده زیبای Limbo یکی از بهترین بازی های پلتفرمر در سبکی خاص است که در سال 2010 توسط playdead برای xbox 360 و ps 3 عرضه شد و پس از باز خورد های خوب از این عنوان سازنده به فکر عرضه این عنوان بر روی Pc اقتاد.داستان این بازی در مورد پسری کوچک است به دنبال خواهر کوچک خود میگردد و در این بین باید مواظب یک سری از خطرات از جمله عنکبوتی غول پیکر و انسان هایی که هر لحظه از بازی برای او دردسری ایجاد میکنند باشد.این بازی یکی از بهترین معماهارا نیز دارد که این معماها در نیمه دوم بازی سخت تر و جذاب تر میشوند.این بازی شدیدا  به شما پیشنهاد میشود.

alireza بازدید : 122 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

:: برای اولین بار در بین وب سایت‌های ایرانی ::
| نسخه سالم و به همراه کرک معتبر بازی RELOADED |
|نسخه فشرده Balck Box با حجم ۳٫۶GB به پست افزوده شد|

این بار نیز با بازی دیگر برای اولین بار در بین وب سایت‌های ایرانی در خدمت شما کاربران گرامی‌هستیم. Rayman Legends یکی از بازی‌های محبوب به سبک دو بعدی و ماجرایی می‌باشد. که جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Rayman می‌باشد. این بازی محصول کشور فرانسه  می‌باشد. و دارای گرافیک بسیار خیره کننده و جالب می‌باشد. داستان بازی ادامه روند نسخه قبلی را بازگو می‌کند و کسانی که نسخه قبلی را بازی کرده اند می‌توانند داستان بازی را بهتر از افراد دیگر پیش ببرند و بدانند. این بازی یکی از محبوب ترین و جالب ترین بازی‌های سال ۲۰۱۳ خواهد بود شما هم اکنون می‌توانید این بازی را به صورت رایگان  دریافت نمایید.

 

Rayman Legends دانلود بازی Rayman Legends برای PC

alireza بازدید : 135 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

:: Cabelas African Adventures 2013::

| برای اولین بار در میان وبسایت‌های ایرانی |

| نسخه کامل و معتبر FLT |

بازی  Cabelas African Adventures یک بازی به تمام معنا جذاب و سرگرم کننده می‌باشد. که شما را به دل جنگل‌های آفریقا می‌برد. این بازی توسط شرکت مشهور Activision ساخته و آماده دانلود شده است. سبک بازی به صورتی است که می‌توانید به آزادی در مناطق مختلف حرکت کنید و حیوانات مختلف و زیبا را شکار کنید. البته در این راه با گربه سانان وحشی نیز دیدار خواهید نموده که باید که مراقب خود باشید. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان  دریافت نمایید.

 

 

 

OaYjhs2 دانلود بازی ماجراجویی در آفریقا  Cabelas African Adventures 2013

 

alireza بازدید : 96 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

 

| برای اولین بار در میان وبسایت‌های ایرانی |
| نسخه کامل و معتبر RELOADED |

| دانلود کرک RELOADED  بازی به صورت جداگانه|

بازی BF 4 خیلی بزرگ است.آنقدر که سران شرکت EA این بازی را در سالن تاتر Metreon در شهر سانفرانسیسکو رونمایی کردند.گلوله،لذت،ساختمان‌های مخروبه،خون و مرگ.این آقای Battlefield 4 است.
موتور Frostbite 3 زیبا است.صورت‌ها بسیار واقع گرایانه هستند.چراغ‌ها طبیعی به نظر می‌رسند.تخریب پذیری بیشتر شده است،آب شفاف تر از همیشه است،ذرات گرد و غبار به گونه ای هستند که انگار آنها را در طبیعت مشاهده می‌کنید.
استدیو DICE سعی داشت با نمایش دادن بازی در صفحه ای بزرگ همگان را غافل گیر کند ولی این بازی هنوز در هسته قدیمی‌خود سیر می‌کرد.تنها چیزی که در شب رونمایی جدید بود گرافیک فوق العاده و “براق” بازی بود.بخش چند نفره به هیچ عنوان نمایش داده نشد و DICE فقط بر روی بخش تک نفره تمرکز کرده بود.
دموی به نمایش در آمده به وسیله PC اجرا شده بود و با دسته xbox 360 نیز کنترل می‌شد.
به هر حال هر چه بود نسبت به BF 3 که در سال ۲۰۱۱ به نمایش در آمده بود بسیار بهتر و جذاب تر بود.
در ادامه رونمایی آقای Patrick Soderlund رییس شرکت EA اعلام کرد که این بازی دوره جدیدی در بین سگرمی‌ها ایجاد خواهد کرد.ایشان در ادامه افزودند:
ما به بخش چند نفره برای سبک FPS در این نسل کمک‌های زیادی کرده ایم ولی امروز آمده ایم تا از بازی جدیدمان دفاع کنیم.در حال حاضر نوع جدیدیاز تکنولوژی در اختیار ما است.ما Frostbite 3 را ساختیم تا ایالتی برای هنر باشد و تا به حال مثل آن ساخته نشده است.این فناوری ما را به چالش کشید و باعث شد تا به فکر ایده‌های نو باشیم و راه‌های جدیدی برای سرگرم کردن مردم پیدا کنیم.قدرت Frostbite 3 جای هیچ بهانه ای را برای ما نگذاشته است و ما به هیچ وجه به عقب بر نمی‌گردیم.این فن آوری به ما کمک کرده است تا خط داستانی بهتری را به ارمغان بیاوریم.همراه BF4 ما تجربیاتی دراماتیک و قابل باور خلق کردیم.استرس همیشه وجود دارد و خطر همیشه حس می‌شود.ارتباطی که شما با شخصیت‌ها پیدا می‌کنید بسیار واقعای و انسانی است.

 

برای دیدن کاور اورجینال بر روی تصویر کلیک کنید

battlefield 4 persia dl 741x1024 دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

 بعد از صحبت‌های رییس شرکت EA نوبت تهیه کننده اجرایی بازی می‌رسد و در ادامه صحبت‌های آقایSoderlund اضافه کرد:
شما آنچه را که می‌بینید بازی می‌کنید.بازی در مورد تکنولوژی نیست بلکه مفهومی‌از تعامل انسان‌ها است.چیزی انسانی،دراماتیک و قابل باور که جزو عناصر بخش چند نفره می‌باشد.اما امشب ما فقط در مورد بخش تک نفره صحبت خواهیم کرد.بله،بازی در مورد جنگ است اما در مورد افرادی که داخل جنگ هستند و در مورد تجربیات بازی کنان.برای اولین بار در این سری،این عناصر باعث افزایش امتحان کردن مجدد بازی می‌شود. ما از شما می‌خواهیم که به عنوان یک گیمر در این جنبش دراکاتیک همراه ما باشید.فیلم‌ها همیشه سعی می‌کنند صحنه‌های قابل باوری را نشان دهند.ما نی می‌خواهیم بازی را طوری بسازیم که شما حس کنید در بازی حضور دارید.ما همچین فرمان دادن به جوخه را در بازی افزایش داده ایم.استفاده از وسایل نقلبه و تخریب پذیری،انفجار‌های بیشتر و محیط‌های بزرگ که به شما انتخاب‌های تاکتیکی بیشتری را می‌دهد.

mehrdad karami بازدید : 154 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
Dyad Review PS3

تجربه یک خمیدگی ذهنی و یک فشار روانی با استفاده از ترکیب نور و رنگ و صدا را می توانید در یک بازی عجیب اما جالب تجربه کنید .

بازی زوج یک ترکیب بصری فوق العاده ما بین رنگ و صدا است ، ترکیبی که بدون جنگ و خون ریزی تاثیر روانی بسیاری روی مخاطب می گذارد.

 

mehrdad karami بازدید : 215 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

File:AssaultCube logo.svg

بازی معروف و پرطرفدار کانتر استریک ، مخصوص سیستم های ویندوز است که برای اجرا نیاز به کامپیوترهای قوی دارد. یکی از بازی های شبیه به کانتر اما سبک و کم حجم که می تواند در تمام سیستم های عامل نصب و اجرا شود ، AssaultCube نام دارد. بازی AssaultCube رایگان بوده و مثل تمام بازی های اوپن سورس توسط گروهی از علاقه مندان به بازی های شبکه طراحی شده است.

 

بازی در دو سبک کلی جریان دارد. می توانید با دوستانتان به صورت شبکه یا به تنهایی بازی کنید. هوش مصنوعی بازی قابل قبول است. ۱۲ مود گوناگون نیز برای بازی وجود دارد ، مثل مسابقات گروهی ، کشتار به نوبت ، حذف یک تیم کامل ، تسخیر پرچم و… . محیط ها و فضاهای گوناگونی وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب کنید.

mehrdad karami بازدید : 192 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

League of Legends

یک بازی اعتیاد آور به سبک استراتژیک اما متفاوت با قابلیت های جدید به عنوان مثال شما در هنگام بازی در هر کجا از نقشه که باشید دکمه b را بزنید و به خانه برگردید و خودتان را ریکاوری نمایید ، موضوع بعدی این است که حریف های شما به آسانی از بین نمیروند پس باید تلاش بیشتری انجام دهید نکته دیگر این است که شما اگر از بین بروید جریمه نمیشوید و از پولتان کسر نخواهد شد همین نکات است که بازی را متفاوت کرده استنو آوری های این بازی تمامی ندارد با هر قهرمانی که انتخاب کرده اید و وارد نبرد شده اید امتیاز کسب می کنید و مهارت هایتان بیشتر می شود و منتظر قابلیت های فردی بیشتری باشید اگر امتیازتان زیاد شود میتوانید قهرمانان بیشتری را در اختیار داشته باشید و تجربه ای متفاوت از جنگ را داشته باشید ، بازی گرافیک قابل توجهی دارد و کاملا رضایت بخش می باشد شما میتوانید لباس های جدید را با پول خریداری نمایید در ضمن توجه کنید که این بازی طولانی ترین بازی قرن شناخته شده است که امیدواریم از آن لذت ببرید

mehrdad karami بازدید : 438 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Stanley Parable برای PC

دانلود بازی The Stanley Parable برای کامپیوتر با لیک مستقیم

| نسخه کامل همراه با کرک معتبر SKIDROW |

The Stanley Parable عنوانی عجیب غریب که توسط شرکت Galactic Cafe برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است ، این بازی پر از تناقض های مختلف می باشد ، شما به عنوان استنلی در بازی حضور خواهید داشت و داستان زندگی او را دنبال خواهید کرد . چه حق انتخابی داشته باشید و یا نداشته باشید بازی به پایان خواهد رسید . تناقض پشت تناقض . شما قوانین بازی را متوجه نخواهید شد زیرا ممکن است هر لحظه این قوانین شکسته شوند اما باید به آرامی به اکتشافات خود ادامه دهید . همین تناقضات باعث می شوند در شما نیرووی عجیب و قدرتمند شکل بگیرد . بازی شما را به مبارزه دعوت نمی کند بلکه به جشن و پایکوبی فرا می خواند . جهت دانلود بازی The Stanley Parable برای کامپیوتر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7/8
Processor: 3.0 GHz P4, Dual Core 2.0 (or higher) or AMD64X2 (or higher)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video card must be 128 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 or higher / NVIDIA GeForce 7600 or higher / Intel HD Graphics 2000 or higher).
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

mehrdad karami بازدید : 95 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

http://wp.streetwise.co/wp-content/uploads//2013/06/need-for-speed-rivals.jpg

بازی need for speed یکی از بازی های پر طرفدار و یکی از برترین ریسینگ های جهان به شمار می اید.نسخه جدید ان با نام Rivals عرضه شد و توانست با کسب نمرات خوب اشتباهات عناوینی نظیر the run یا most wanted 2 را جبران کند.این نسخه از بازی بیشتر از نسخه hot pursuit الهام گرفته شده و شما میتوانید علاوه بر مسابقه دادن پلیس نیز بشوید و به دنبال مجرمین بیافتید.

mehrdad karami بازدید : 167 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

http://www.mobinigi.com/wp-content/uploads/2013/11/Assassins-Creed-4-Black-Flag-Trailer-Logo.jpg

Assassin's Creed IV: Black Flag ششمین شماره از سری بازی های Assassin's Creed همانند نسخه های پیشین یک بازی در ژانر اکشن – ماجرایی و با تم  تاریخی و ویژگی های open world محسوب میشود.بخش زیادی از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد و سه شهر Havana, Kingston, و Nassau, Bahamas که تحت سلطه اسپانیایی ها، بریتانیایی ها و دزدان دریایی هستند برای این شماره از بازی در نظر گرفته شده و البته ۵۰ مکان دیگر که در جریان بازی با آنها رو به رو خواهید شد. در این شماره شما نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها از جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.دانلود نسخه فشرده بازی


دانلود در ادامه مطلب ...

mehrdad karami بازدید : 180 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Dont starve برای کامپیوتر

دانلود بازی Don’t starve برای کامپیوتر

 کرک شده کامل

| آپدیت ۳۰ Jul 2013 |

نام بازی : Don’t starve ( از گرسنگی نمیر )

سبک : India , strategy,Survival

ناشر: Klei Entertainment
سازنده: Klei Entertainment
سبک: Adventure, Indie, Simulation

حجم: ۲۰۰ MB

بازی dont stave یکی دیگر از بازی های زیبای شرکت klei entertainment است.این بازی در سبک survivor میباشد و شما باید تا میتوانید برای زنده ماندن و بقای خود فعالیت هایی از جمله شکار حیوانات و جمع اوری سنگ و چوب و طلا ... انجام بدید تا بتوانید از خطراتی مانند تاریکی شب یا کوچک شدن روده یا قلبتان در امان باشید.شما در این بازی در همان ابتدا در یک مکام مرموز رها میشوید و باید تا میتوانید در ان مکان به گشت و گذار بگذرونید که قطعا چیز های جالبی گیرتان خواهد امد(خودم یه بار یه تخم مرغ از یک مرغ عجیب قریب دزدیدم و خام خام خوردم به جاش کل بازی دنبالم بود تا این که خودشم کشتم و نسلشون منقرض شدخنثی)این بازی یکی از بازی های زیبای امسال است و با توجه به این که دلم نمیاد تجربه این بازی زیبا رو از دست بدید برا دانلود گذاشتم حال کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود در ادامه مطلب...

mehrdad karami بازدید : 98 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

Image

injustice gods among us بازی دیگر شرکت NetherRealm هست که به مانند بازی  mortal kombat  سبک fighting دارد.

این بازی در سال 2012 برای xbox 360 و ps 3 عرضه شد و منتقدان واکنش های خوبی نسبت به ان نشان دادند.اما امسال نسخه premium edition بازی که دارای شخصیت های اضافی و اخرین ابدیت ها است برا pc عرضه شد.یکی دیگر از دلایلی که میتوان برای عرضه این عنوان برای pc بیان کرد فروش خوب بازی mortal kombat 2011 است که شرکت NetherRealm را بسیار حیرت زده کرد.شخصیت های جدید به بازی اضافه شده که می توان به نایتوینگ (Nightwing), سایبورگ (Cyborg), سوپرمن (Superman)، بتمن (Batman)، هارلی کویین (Harley Quinn)، سولومون گروندی (Solomon Grundy)، فلش (Flash) و وندر ومن (Wonder Woman) اشاره کرد.

این بازی شدیدا به طرفداران بازی mortal kombat پیشنهاد میشود


دانلود در ادامه مطلب ...


mehrdad karami بازدید : 86 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Mark of the Ninja Special Edition 2013 با لینک مستقیم

 

بازی MARK OF THE NINJA یکی از بازی های خوشساخت و از یکی از شرکت های معروف که دو نسخه از بازی SHANK را روانه بازار کرده میباشد.کمپانی KLEI سازنده بازی های DON T STARVE & SHANK 1 2  این بار بازی ای با محوریت نینجا ها ساخته است.

داستان بازی در مورد یک نینجا از قبیله HEYSAN میباشد که متوجه میشود استادش توسط افرادی گروگان گرفته شده ان و راهی سفری برای نجات استادش میشود اما در این بین خیانتی صورت میگیرد و قهرمان داستان وارد ماجرایی جدید میشود.پس هرچه زودتر به دنبال او بروید تا از داستان زندگی اش با خبر شوید.گیم پلی بازی یک مخفی کاری ناب است که در کمتر بازی شاهد ان هستیم.ریشه و اساس گیم پلی انی بازی بر اساس مخفی کاری است و لحظات هیجان انگیزی را در پیش دارد.

پس اگر از بازی SHANK خوشتان اومده از بازی کردن این عنوان درنگ نکنید که به قول معروف نصف عمرتان بر فناسنیشخند

در ضمن این نسخه با تمام ابدیت ها و دی ای سی هاست

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

mehrdad karami بازدید : 101 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

 

با سلام

امروز براتون بازی های خلاقانه و فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی شرکت amanta design گذاشتم که امیدوارم اگر در گذشته این دو عنوان را تجربه نکردید حتما به دانلودشان بپردازید و طعم یک بازی خوب را بچشید.

machinarum:داستان machinarum در مورد یک رباط است که نه تنها روحیاتش مثل یک رباط نیست بلکه احساساتی مانند یک انسان دارد!رباط قصه ما طی حوادثی که در پایان بازی به طرز جالبی نمایان میشود از محل زندگی خود دور شده و در این بین از دوس دخترش هم که یک رباط است جدا شده است.هدف او در بازی پیدا کردن دوست دختر مورد علاقه و محل زندگیش هست اما در این بین از کارهای شیطانی دو رباط شرور با خبر میشود و تصمیم میگیرد علیه انها شورش کند.بازی از ایده های فوق العاده خاص و جدیدی استفاده کرده و به طوری ساخته شده که شما را ساعت ها محو در خود می کند. این بازی تقریبا فکری بوده و شما باید با استفاده از وسایلی که دور و برتان پراکنده شده راه حلی مناسب برای معماهای روبوتیک این بازی پیدا کنید.

botanicula : یکی دیگر از بازی های فوق العاده این شرکت botanicula نام دارد که در مورد زندگی یک سری گیاه داخل یک درخت هست.یک روز موجودی سیاه به لانه انها حمله ور میشه و تمام دانه های ان درخت رو میمکه اما یک از این دانه ها از دستش سر میخوره و درست میفته رو سر یکی از اهالی درخت!!اون موجود کوچک تمام از تمام اهالی درخت یکی با خودش همراه میکنه و به این صورت خانواده ای تشکیل میدن و راهی مسافتی طولانی برای کاشت اون دانه در یک مکان دیگر میشوند و در این راه باید با دقت قدم بردارند زیرا در هر قدم انها ممکن است ان موجود سیاه کمین کرده باشد.این بازی نیز مانند بازی machinarum یک بازی معمایی است که بدون هیچ گونه دیالوگی و با استفاده از تصاویر خلاقانه روایت میشود.کافی است ده دقیقه پای این بازی بشینید تا از شاهکار بودن این بازی مطلع شوید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی عکس نرم افزار موزیک فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 6,610
  • بازدید کلی : 56,586
  • کدهای اختصاصی