loading...
The Castlerock
alireza بازدید : 200 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده

دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده

 

 

متن آهنگ محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده :

سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکردش
بابا هم هیچی نمی گفت با همون نگاه سردش

مادرم باید بدونی بابایی بهونه کرده
جای تو تو خونه ما یکی رو نشونه کرده

جای تو شبها میادش واسه من قصه می خونه
می دونه دوسش ندارم ولی.باز پیشم می مونه

ولی من هنوز نذاشتم توی تخت تو بخوابه
چرا اون تو خونه ماست یه سوال بی جوابه

گلای یاس تو باغچه غروبا بونه میگیرن
همشون یه عهدی بستن سر خاک تو بمیرن
قاب عکس سرد و خالی آخرین خنده مادر
گل سر یادگاری ولی با گلای پرپر

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi – Sare Khake Madare Man Hichkasi Gerye Nakarde

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی عکس نرم افزار موزیک فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 6,621
  • بازدید کلی : 56,597
  • کدهای اختصاصی