loading...
The Castlerock
alireza بازدید : 113 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود سریال جدید و بسیار دیدنی گنج مظفر با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود قسمت 11 و 12 سریال گنج مظفر

دانلود مجموعه ششم گنج مظفر

لینک دانلود اضافه شد

دانلود قسمت 11 و 12 سریال گنج مظفر

کارگردان: مهران مدیری | ژانر: طنز

مدت زمان: هر قسمت 30 دقیقه | سال تولید: 1386

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 280 + 150 مگابایت | مجموعه ششم (11 و 12)

mehrdad karami بازدید : 147 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

Monsters University 2013 FA EN WEB-Rip 720p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
## دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) – اختصاصی مینی‌تونز ##
@@ نسخه بلوری به محض عرضه شدن جایگزین خواهد شد @@

 

» نام: دانشگاه هیولاها – Monsters University
» سال تولید: ۲۰۱۳
» کارگردان: Dan Scanlon
» شرکت تولید کننده: Pixar Animation Studios, Walt Disney Pictures
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۱۰۴ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: خوب (WEB-Rip 720p) – نسخه بلوری به محض عرضه شدن جایگزین خواهد شد
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: دانشگاه هیولاها (به انگلیسی: Monsters University) نام پویانمایی محصول مشترک دو کمپانی بزرگ پیکسار (به انگلیسی: Pixar Animation Studios) و والت دیزنی (به انگلیسی: Walt Disney Pictures) می‌باشد که به کارگردانی دن اسکانلون (به انگلیسی: Dan Scanlon) ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های دن اسکانلون می‌توان به «ماتر و روح نورانی – Mater and the Ghostlight» اشاره کرد. داستان پویانمایی به قبل از داستان شماره نخست آن، «کارخانه هیولاها – Monsters, Inc»، باز می‌گردد. مایک وزاوسکی (به انگلیسی: Mike) و جیمز پی. سالیوان (به انگلیسی: Sullivan) در دانشگاه همدیگر را می‌بینند و نقشه می‌کشند تا باعث ترس در شرکت هیولاها شوند…

alireza بازدید : 1965 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ایکس باکس و پی اس 3 WWE 2K14 کشتی کج 2014
دانلود بازی ایکس باکس و پی اس 3 WWE 2K14 کشتی کج 2014Reviewed by Emad on Oct 28Rating: 4.5دانلود بازی ایکس باکس و پی اس 3 WWE 2K14 کشتی کج 2014در این نسخه از بازی ایکس باکس و پی اس 3 WWE 2K14 شخصیت های بازی سریع تر حرکت می کنند و ورود شخصیت ها به صورت انیمیشن نمایش داده می شود.

 ایکس باکس و پی اس ۳ WWE 2K14 کشتی کج ۲۰۱۴ یکی از سری بازی های سبک اکشن و مبارزه ای است که توسط Yukes وVisual Concepts طراحی شده و به تازگی به طور اختصاصی برای کنسول های XBox360 و PS3 منتشر شده است و وظیفه انتشار بازی را نیز کمپانی ۲K Sports برعهده گرفته است . هنوز اطلاعات دقیقی از ویژگی های نسخه جدید بازی چیزی منتشر نشده است ولی اینطور که به نظر می رسد بسیاری از ویژگی های این نسخه از بازی به روز شده اند و یا به طور کامل تغییر کرده اند از جمله این تغییرات می توان به حرکات راه رفتن و دویدن اشاره کرد .

در این نسخه شخصیت های بازی سریع تر حرکت می کنند و قبل از شروع بازی , ورود شخصیت ها به صورت انیمیشن نمایش داده می شود . حرکات جدید مانند تنظیم حرکت مچ یا حرکتی برای بلند کردن حریفان نیز اضافه شده است همچنین بسیاری از کاراکترها می توانند حریفان خود را به هوا پرتاب کنند و فن مورد نظر خود را بر روی آن اجرا کنند . هفت لحظه OMG نیز به بازی اضافه شده است و این اجازه را به شما می دهد تا شما پایان دهنده به بازی با حرکات زیبا و فنون متنوع باشید . سیستم nearfall نیز بهبود یافته است و بازی کردن با دو شخصیت احساس فوق العاده ای را به پلیر می دهد .

alireza بازدید : 737 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی PES 2014 برای PC

 

دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر

| نسخه کامل Reloaded به همراه کرک |

کرک نسخه Reloaded اضافه شد …

نسخه کم حجم BlackBox اضافه شد …

آپدیت Reloaded v1.01 اضافه شد …

 

PES 2014 نسخه جدید بازی PES است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت KONAMI برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. PES یک شبیه ساز قدرتمند فوتبال است.شرکت کونامی در سال های اخیر برای بازی Pro Evolution Soccer همواره از موتور قدیمی و تغییر یافته PS2 برای نسخه های جدید این بازی بهره می برده. اما سال های اخیر در رقابت با شرکت خوش ساخت EA و بازی FIFA دچار مشکل شده است که همین دلیل باعث شده که این شرکت روی به استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine نموده است. این موتور می تواند به کلی ساختار بازی پی اس ۲۰۱۴ را چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد.

یکی از نوآوری های این بازی سیستم TrueBall مخصوص گرافیک توپ و فیزیک بازیکنان است.شما میتوانید به وسیله ی این سیستم کنترل ۳۶۰ درجه ای بر روی محیط و توپ داشته باشید و همچنین به راحتی یکی دوپا زده و حتی نحوه ی دریافت توپ را به هنگام رسیدن پاس مشخص کنید. همچنین در نسخه های قبلی پی اس شاهد یک سری میان پرده های از پیش تعیین شده بودیم که در مواقعی که تعیین شده بودند اجرا می شدند ولی در این نسخه هر لحظه میان پرده جدید مخصوص به خود را دارا است و شاهد تکرار میان پرده ها نخواهیم بود . یکی دیگر از قابلیت های جدید بازی PES 2014 این است که وقتی بازیکن شما در بازی مصدوم میشود تا چند دقیقه لنگان لنگان در زمین راه میرود و اگر مصدومیت خیلی جدی باشد  پس از مدتی به زمین می افتد و تقاضای تعویض می کند.

 

در بازی Pro Evolution Soccer 2014 شما میتوانید در قسمت های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا ، مسابقات حذفی یوفا به همراه تیم های لیگ کشورهای انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، پرتغال ، هلند ، برزیل ، شیلی ، ژاپن و… به بازی پردازید. همچنین میتوانید با حدود ۱۲۰ کشور نیز از جمله ایران به مسابقات مختلف به بازی بپردازید. اگر شما هم یکی از گیمرهای پرو پاقرص سری بازی های فوتبال حرفه ای PES هستید فرصت دانلود بازی برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان ازاین  سایت  دانلود دریافت نمایید.

mehrdad karami بازدید : 150 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

بازی:outlast
سبک :ترسناک
کمپانی سازنده:Red barrels
پلتفرم ها:pc.ps4

کمپانی red barrels به تازگی وارد صنعت گیم شده و اولین قدم خود را با بازی ای به نام outlast محکم کرد.هنگامی که اولین تریلر از بازی پخش شد فهمیدم که با یک بازی ترسناک نسل بعدی طرف هستیم
اما هیچوقت نشده یک تریلر ساده محتوای یک بازی را به خوبی نشان دهد.

داستان این بازی ترسناک در مورد خبر نگاری به نام Miles Upshur است.او میخواهد سر از اسرار تیمارستان متروکه ای به نام Mount Massive در اورد.اما این کنجکاوی به نوعی یکی از خطرناک ترین و ترسناک ترین تجربیات زندگی او را رقم خواهد زد.داستان بازی پیچیدگی خاصی ندارد اما جذابیت و هیجان خاصی دارد.حتی برخی دیالوگ های بازی نیز هیجان خاصی دارن مانند سربازی که از طناب پشت و رو اویزان شد که میگوید:تو میتوانی ان هارا شکست دهی!.در همان ابتدای بازی چنان شوکه خواهید شد که به مانند من یک دو سه متری به هوا پرت میشوید تا بماند بقیه سکانس ها!!از همین الان بگم بیماران قلبی به هیچ وجه طرف این بازی نرن.

گرافیک:بازی دارای گرافیک زیبای است.طراحی دیوانه های روانی و محیط خونین بسیار تاثیر گذار و ترسناک از کار در امده.حتی من لقب گرافیک نسل بعدی را نیز به این بازی میدهم.

گیم پلی :گیم پلی بازی شامل دویدن و مخفی کاری میشود.زمانی که شخص دیوانه ای از حضور شما با خبر شود به دنبالتان میافتد و شما باید جایی برای قایم شدن پیدا کنید.البته گاهی اوقات لو رفتن به معنای مرگ است و راه فراری نیست!!
در بازی شما یک دوربین دارید که میتوان چراغ ان را روشن کنید و جاهای تاریک را ببینید.ولی امان از دست زمانی که باتری دوربینتان تمام بشه.یا باید تو تاریکی دنبال باتری بگردید یا فاتحه...


صداگذاری:بازی پر است از صدا های ترسناک و حتی ارامش بخش.میتوان گقت 80 % ترس بازی به صداگذاری بازی مربوط است.نمونه اش همان اوایل باز موجود است.در طی بازی صدایی جز داد و نفس نفس زدن از شخصیت بازی بیرون نمیاید.اما دیوانه های تیمارستان حرف های زیاد و معنی داری برای گفتن دارند!!

در پایان باید گفت بازی outlast به حدی مرا ترساند و تحت تاثیر قرار داد که تا کنون بازی دیگری نتوانسه.پس اگر طرفدار سبک ترس هستید و عاشق نیم سکته مغزی هستید این بازی شدیدا به شما پیشنهاد میشود

گرافیک:10
صداگذاری:10
گیم پلی:8
جذابیت:10

نمرات بازی از سایت های خارجی:RelyOnHorror.com : 10/10

Boody-Disgusting : 9.5/10

gamrReview : 9.5/10

Gaming Trend: 9.3/10

Joystiq : 9/10

Edge : 9/10

GameFront : 9/10

VentureBeat : 8.9/10

ThunderboltGames : 8/10

Games Radar: 8/10

BlisteredThumbs : 8/10

IGN : 7.8/10

GameTrailers : 7.8/10

Polygon : 7.5/10

GameSpot : 7/10

 



تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی عکس نرم افزار موزیک فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 6,740
  • بازدید کلی : 56,716
  • کدهای اختصاصی